Klassieker differentieel revisie
Ook met oudere auto’s kunnen we overweg bij Hardeman motorsport, sterker nog, we zijn ooit begonnen met de revisie van differentiëlen van klassieke BMW’s zoals de E30, E21 en 2002.
Bij een klassieke auto hoeft de revisie niet zozeer lastiger of duurder te zijn, maar het is wel mogelijk dat door eerdere revisies er meer schade is aan een differentieel en dat over tijd corrosie meer zijn werk heeft kunnen doen. Bij revisie verwijderen we alle corrosie en voorzien het differentieel van een nieuwe anticorrosie laklaag.
Inmiddels is het niet bij BMW’s gebleven, ook Alfa, Corvette, Ferrari, Jaguar, Mercedes, Opel en andere merken achterassen zijn bij ons de revue gepasseerd. We kunnen daarbij niet alleen het vervangen van lagers, keerringen en afstellen aan bieden, maar complete achterassen reviseren, onderdelen versterken, verhouding aanpassen, wiellagers vervangen, sper differentiëlen leveren of reviseren etc.
Montage onder de auto is mogelijk waarbij uw auto desgewenst binnen kan blijven staan. In sommige gevallen kunnen we een ruil differentieel aanbieden waarbij de wissel voor een gereviseerd differentieel kan terwijl u een kopje koffie drinkt.
Onder andere behandeld/gereviseerd hebben we:
Alfa Romeo Giulia (105) |
BMW 1602, 1802, 2002 |
BMW E21 |
BMW E24 |
BMW E28 |
BMW E30, van 316 tot DTM M3 |
BMW E9 3.0CS, Csi, CSL |
BMW Neue klasse |
Caterham |
Chevrolet Suburban |
Donkervoort |
Ferrari 250GT |
Ford Mustang |
Ford Sierra |
Jaguar E-type |
Jaguar S-type |
Jaguar XJ |
Jeep Wrangler |
Jensen Healey |
Land Rover Range Rover |
Mazda MX5 |
Mercedes 190SL |
Mercedes SL Pagode |
Mercedes SLC |
MGB |
Nissan 300ZX |
Opel Manta |
Porsche 944 |
Volvo P1800 |
Westfield |